סדנת סושי מהטובים ביותר

סושי, הינו מאכל בריא שמציע שילוב ייחודי בין טעמים אקזוטיים, ערך תזונתי מהגבוהים ותחושת שובע להרבה זמן. רוב האנשים, מזמינים סושי באמצעות הטלפון או האינטרנט. הסושי, מגיע בתוך קופסא  אך ניתן להזמין מגשי סושי, גם לאירועים שונים כגון חברים המגיעים בהפתעה, הזמנת סושי לאירועים פרטיים רבי משתתפים, לישיבה במשרד ועוד. רבים שאוהבים לבשל, מעוניינים ללמוד להכין את הסושי, היות וזה אחד מהמאכלים האהובים עליהם ומחירו במסעדות אינו זול. ניתן למצוא סדנת סושי שתוכל לסייע לרבים לדעת כיצד להכין את הסושי האהוב עליהם ושיוכלו אף להכין לחברים וני משפחה ולהתגאות במעשי ידיהם, כאשר למדו להכין את הסושי, בדרך מקצועית באמצעות שף המתמחה בהכנת סושי.

חווי רומנטית של סדנת סושי

רבים מחפשים להפתיע את בן או בת הזוג. אז אם הוא או היא מעדיפים את הסושי על פני מאכלים אחרים, זה בדיוק הזמן להזמין שף פרטי, אשר יפתיע את בן או בת הזוג עם סדנת סושי רומנטית, בה ילמדו שני בני הזוג להכין סושי במגוון קומבינציות. מתנה כזאת, היא מיוחדת ולא תישכח. גם לעובדים כאשר מעוניינים לגבש אותם, ניתן להזמין את סדנת הסושי, מה שיוכל לרתק אותם, כאשר שף מוכר וידוע, מעביר את הסדנה. רבים מאתנו אוהבים מאוד לבשל וסדנה כזו של האוכל שהפך להות פופולרי בישראל, יכולה להוות אטרקציה מאין כמוה.

מה כוללת סדנת סושי?

מי שמעוניין להזמין סדנת סושי היא תכלול:

  • הדרכה ע”י שפים מנוסים בהכנת סושי
  • חיתוך וגלגול
  • רכיבים להכנת הסושי
  • טעימות של סושי מכל מיני סוגים
  • התאמת הרכיבים והמנות להעדפה האישית של משתתפי הסדנה
  • טיפים שונים להכנת סושי בדרך מקצועית

 

אז איפה כדאי לקיים סדנת סושי?

ניתן לקיים סדנת סושי בכל מקום, אם באולם קטן, בבית, במתחמי של בית ספר, בשטחים פתוחים ועוד. מה שחשוב זה החומרים והציוד לסושי, כך שיהיה נוח ללמוד בסדנה את רזי הכנת הסושי שאהוב על כולם כל כך. סדנאות כאלה של סושי, עשויות לעניין: קבוצות עובדים, ילדים ובני נוער, הפעלה למסיבות, בילוי זוגי, חובבי האוכל האסיאתי, חובבי הבישול ועוד. לגבי זמן הסדנה, אין צורך ללמוד הרבה, מדובר על סדנה בת שעתיים. ישנן סדנאות סושי שכוללת מנות מורכבות למתקדמים יותר שיש בה שילובים חדשניים ומעניינים. סדנה כזאת, עשויה לקחת הרבה יותר זמן מאשר סדנה רגילה להכנת סושי. אנשים רבים, מעוניינים להפתיע במנות מיוחדות ואם יש להם אירוע פרטי, הם ישתמש בידע שרכשו בסדנאות הסושי אותם למדו ותמיד יוכלו להמשיך ללמוד עוד, על מנת להכין מנות לא שגרתיות הקשורות למאכלים האקזוטיים שכולנו אוהבים, המגיעים אלינו היישר מהמזרח הרחוק. לא צריך להיות מומחה בבישול, בכדי ללמוד להכין סושי, הדבר היחיד שיש לבשל הוא את האורז, מה שכולנו יודעים לעשות, השאר זה השילוב של הירקות עם הדגים וגלגול האצות עם האורז. אז הגיע הזמן להוציא את היצירתיות שבכם, מי יודע? אולי אף אתם תופתעו.

נהנת מפוסט זה?
ספר לנו מה דעתך והשאר תגובה או הרשם לבלוג
וקבל עדכונים במייל על מתכונים חדשים וידיעות אוכל!

תגובות פייסבוק

תגובות

כתוב תגובה

Captcha Captcha Reload

דילוג לתוכן
קראו את הפוסט הקודם:
אירועים קוקטייל עושים עם שירותי קייטרינג איכותיים!

אירועי קוקטייל הם אירועים בסטייל גבוה – אירועים אלגנטיים ואיכותיים, אירועים מוקפדים ומתוכננים היטב. אירוע קוקטייל יכול להיות באווירה אלגנטית...

סגור