שף פרטי מקצועי

אם בעבר היה ניתן ליהנות ממעשה ידיו של שף בכיר ומקצועי רק בבתי מלון מפוארים או במסעדות שף, הרי שכיום המצב שונה לגמרי. כיום, ניתן בהחלט למצוא לא מעט שפים מקצועיים ואיכותיים שמציעים את שירותיהם גם במסגרת של אירועים פרטיים, ערבים מיוחדים או אפילו במסגרת סדנאות בישול.

השף המושלם

לא כל שף מעוניין לעבוד מול לקוחות מגוונים גם באופן פרטי. בנוסף, לא כל שף שמוכן לספק שירות פרטי אכן מסוגל להעניק את השירות הזה באופן הרצוי והמשביע רצון. לכן, לפני שנתאר כמה דוגמאות להזדמנויות טובות להזמין עבורן שף פרטי, ראוי להסביר תחילה מיהו השף המקצועי וכיצד יודעים שכדאי לזמין אותו לאירוע או לחוויה פרטית.

שף מקצועי חייב להיות בראש ובראשונה בשלן בחסד. יותר מאשר היכרות עם תפריטים שונים ועם סגנונות בישול מגוונים חייב השף המושלם להיות אומן בנשמתו, להיות בעל תשוקה לטעמים ולניחוחות ולא פחות מכך – להבין את המשמעות העמוקה של אוכל עבור אנשים שונים. השף המושלם שכדאי לבחור לאירוע צריך כמובן להיות גם:

  1. בעל הסמכה ודיפלומה מקצועית.
  2. בעל ניסיון בניהול של מסעדה או לכל הפחות של מטבח ברמה גבוה.
  3. בעל המלצות וחוות דעת מצוינות מלקוחות פרטיים קודמים.
  4. בעל מיומנות מיוחדת והתמקצעות במטבח אחד לפחות.

אגב, בהקשר של התמחות במטבח אחד לפחות, אין זה משנה אם מדובר בבישול צרפתי, איטלקי, ים תיכוני, דרום אמריקאי וכדומה. חשוב שלשף יש סגנון מובחן כך שיודעים מראש לאיזה סגנון לצפות במסגרת האירוע הפרטי. ניתן כמובן למצוא גם שפים בעלי ידע בכמה סגנונות בישול, ויש גם כאלה שמתמחים במיוחד במנות אחרונות וקינוחים.

שף פרטי לאירועים קטנים

לא כל אירוע ניתן או כדאי לקיים באולם אירועים או בגן אירועים עצום בגודלו. ישנם אירועים שמתאים לקיים אותם בבית, בפארק או באולם קטן ואינטימי. במקרים כאלה, אפשר בהחלט לשפר את האירוע בכמה דרגות אם מוסיפים לו גם שף פרטי מקצועי.

במיוחד באירוע קטן, כאשר הקפדה על מנות מיוחדות ועל הגשה נאותה מתבררים כחשובים במיוחד, שף פרטי בהחלט יכול לעשות את ההבדל. בנוסף, יש כאלה שמרשים לעצמם להזמין שף פרטי אפילו לאירוע זוגי, למסיבת הפתעה מצומצמת, לכבוד הצעת נישואין מיוחדת וכדומה. כל זאת, כמובן, לא גורע מאומה מהאפשרות להזמין שף פרטי גם למסגרות פחות מצומצמות.

סדנת בישול גורמה

מלבד האפשרות של הזמנת שף פרטי מקצועי לאירועים קטנים, למסיבות, לחגיגת יום הולדת ולכל אירוע מצומצם, יש גם אפשרות נוספת שיכולה להתאים. המדובר בסדנת בישול גורמה, בניצוחו של השף. חלק מהשפים הפרטיים המובילים מעבירים סדנאות בישול בדרכים שונות ובפורמטים שונים. חוויה כזאת יכולה להיות חלק מאירוע עסקי או מאירוע פרטי, זו יכולת להיות הפתעה של ממש לבשלן חובב ועל כל פנים – זו חוויה מיוחדת לכל החושים וגם התנסות יוצאת מגדר הרגיל.

נהנת מפוסט זה?
ספר לנו מה דעתך והשאר תגובה או הרשם לבלוג
וקבל עדכונים במייל על מתכונים חדשים וידיעות אוכל!
דילוג לתוכן