ספטמבר 29, 2012

מסעדת ארנסטו (Ernesto)

ארנסטו (Ernesto) היא מסעדה ביתית איטלקית, אשר נבחרה על-ידי מדריך המסעדות האיטלקיות האותנטיות בעולם, במשך חמש שנים ברציפות (2006-20101Guida ai Ristoranti – Accademia Italiana della Cucina). כבוד לא מבוטל. ממתחם קטן ובייתי ברחוב בן יהודה 90 בתל אביב, שף המסעדה האיטלקי, אנג’לו דה לה ריצ’ה, מצליח להפיק פסטה משובחת, המלווה במבחר מנות איטלקיות מפתיעות.

מסעדת ארנסטו (Ernesto)

למנה ראשונה, פתחנו במנת אנטיפסטי של פרחי קישואים מטוגנים בבלילה וממולאים בגבינת מוצרלה. המנה מגיעה כ-3 יחידות של קישורים, בליווי חצי עגבניית שרי. הקישואים מאוד טעימים, במיוחד כאשר מגיעים לביס שכולל את המוצרלה, אם כי הבלילה הייתה מעט מרירה ולא מספיק מלוחה.

למנה העיקרית, ניסינו מספר סוגי פסטות, כולן התפארו בפסטה טרייה, נימוחה ומשובחת. מנת הניוקי אל ראגו בולונז (ניוקי עם בשר טחון ברוטב עגבניות) הייתה מצוינת, אחת הטובות שאכלנו ללא ספק. מרקם הניוקי נעים ורך, בדיוק בגודל המושלם, עם ניחוח משגע של בזיליקום ותיבול מדויק. גם הלזניות משגעות: טעמנו לזניה ריקוטה ותרד (לזניה עם גבינת ריקוטה, תרד, מוצרלה ופרמג’יאנו) ולזניה ראגו קלאסית (עם בשר טחון, מוצרלה, פרמג’יאנו, רוטב עגבניות). הטעמים עשירים ומדויקים ועליי הלזניה רכים וריחניים.

בסך הכל, האווירה במסעדה אמנם חמה וביתית, אך מעט צפופה ולחוצה, במיוחד כאשר המסעדה הומה אנשים. נראה שצוות המלצרים, בראשות בעל הבית, היה מעדיף לוותר על משפחות עם ילדים ותינוקות. קשה היה להתעלם מההערות הקטנות בדבר הרעש (הסביר) שהשמיעו הילדים, או הבקשה המוזרה משהו של בעל הבית, לא להניח לילדים לעיין בתפריט המסעדה, מחשש שיפגעו בו. בנוסף, גרם המדרגות הספיראליות, אשר מובילות לקומה העליונה ובה שירותי הלקוחות, עשוי להוות אתגר לא קטן לאוכלוסיות מסוימות, שיאלצו כנראה להתאפק. חבל שעיצוב המסעדה לא עבר קצת מתיחת פנים לאחרונה…

לסיכום, ארנסטו מצליחה להפיק בצורה מוצלחת את הטעם האותנטי של המטבח האיטלקי, תוך שמירה על האווירה הביתית החמה. חובבי הפסטה באשר הם ידעו להעריך את איכות המנות וללא ספק ייהנו מהמנות המופלאות ששף המסעדה המוכשר מייצר. אל תוותרו על הפנקוטה למנה אחרונה. פשוט מעדן! ארנסטו מומלצת בחום, אך עדיף להגיע ללא ילדים או מבוגרים.

השורה התחתונה שלנו:

  • מיקום ואווירה: 3.5 כוכבים
  • שירות: 3.5 כוכבים
  • האוכל: 5 כוכבים
  • מחיר: 4 כוכבים

כתובת: רחוב בן יהודה 90, תל אביב, טלפון: 03-5273394, פקס: 03-5273395

נהנת מפוסט זה?
ספר לנו מה דעתך והשאר תגובה או הרשם לבלוג
וקבל עדכונים במייל על מתכונים חדשים וידיעות אוכל!

תגובות פייסבוק

תגובות

כתוב תגובה

Captcha Captcha Reload

דילוג לתוכן
קראו את הפוסט הקודם:
מוכנים ללקק את האצבעות בראש השנה?

אתר המתכונים Cooks יוצא במבצע לרגל ראש השנה: ספרו לנו בפייסבוק מהי מנת החג האהובה עליכם ותוכלו לזכות בשובר קניות...

סגור