חוות דעת על מסעדת גומבה (Goomba)

מסעדת גומבה, הנמצאת בלב קרית מטלון שבפתח תקווה, מציעה חוויה קולינארית איטלקית, עם מנות פסטות טריות, פיצות פריכות ואווירה טובה ואותנטית, עם ניחוח איטלקי נעים.
המסעדה מתאימה למשפחות, זוגות, ארוחות צהרים עסקיות וגם לסועדים בודדים כמובן. חלל המסעדה מחולק למטבח פתוח ומרשים, וחדר פסטה שקוף שנמצא בתווך המסעדה. בחדר הפסטה מייצרים ללא הפסקה את הפסטה הטרייה, בצורות שונות ומגוונות: רדיאטורי, פנה, קנלוני, ניוקי, רביולי, ריגטוני, טורטליני ועוד.

נתחיל בפיצות: הפיצות מוגשות עם בצק דק ופריך במיוחד, כזה שעושה רעש נעים עם כל ביס. רוטב העגבניות שוכן על גבי הבצק במינון נכון, לא יותר מידי, אך גם לא פחות מכך.הגבינה: מוצרלה כמובן. כל הפיצות שטעמנו היו מצוינות, בדגש על הפפרוני זיתים – פיצה עם רוטב עגבניות, גבינת מוצרלה, פפרוני, זיתי קלמטה ועלי רוקט מעל. גם הקפריצ’וזה היתה מצויינת: רוטב עגבניות, לבבות ארטישוק, זיתים, פטריות שמפיניון טריות וגבינת מוצרלה.

ועכשיו לפסטות: ניתן לבחור פסטות על גבי רוטב עגבניות, שמנת וחמאה, או שמן זית. בנוסף, התפריט מציע רביולי ביתי (במילוי בטטה, גבינות או תרד), ניוקי תפוחי אדמה רך ונימוח או קנלוני גבינות ותרד ברוטב בשמל. המנות המומלצות: פולו סיציליאנה – מנת פסטה (לבחירתכם) עם נתחי חזה עוף, רוטב עגבניות, פלפלים אדומים קלויים, צלפים, אנשובי וזיתי קלמטה. מנה מצוינת ומפתיעה במיוחד. לצמחוניים אנו ממליצים על פסטה מלנזאנה – פסטה על בסיס רוטב עגבניות, עם חצילים, בזיליקום, פלפלים קלויים, זיתים, צנוברים וגבינת פטה מעל.

לסיכום, מי שאוהב פסטות טריות, פיצות פריכות ואווירה איטלקית – לא יתאכזב. מסעדת גומבה מציעה שירות מהיר (הזמנה בדלפק וקבלת האוכל באמצעות ביפר) ואוכל טרי מחומרי גלם איכותיים.

טיפ קטן: אל תשכחו להזמין כוס של יין הבית (יין אדום) בעלות של 16 ₪ בלבד (כוס מפנקת במיוחד).

השורה התחתונה שלנו:

  • מיקום ואווירה: 4 כוכבים
  • שירות: 4 כוכבים
  • האוכל: 5 כוכבים
  • מחיר: 4 כוכבים

כתובת: קרית מטלון, פתח תקווה, רחוב לשם 11. טלפון: 03-6236411

נהנת מפוסט זה?
ספר לנו מה דעתך והשאר תגובה או הרשם לבלוג
וקבל עדכונים במייל על מתכונים חדשים וידיעות אוכל!

תגובות פייסבוק

תגובות

כתוב תגובה

Captcha Captcha Reload

דילוג לתוכן
קראו את הפוסט הקודם:
חוות דעת על מסעדת בוצ’רי דה ברילוצ’ה

לקרניבורים שבינינו, מסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה, השוכנת בלב רמת החייל בתל אביב (שכונה עמוסה במסעדות טובות ואיכותיות), מציעה סעודת מלכים...

סגור