אירועים קוקטייל עושים עם שירותי קייטרינג איכותיים!

אירועי קוקטייל הם אירועים בסטייל גבוה – אירועים אלגנטיים ואיכותיים, אירועים מוקפדים ומתוכננים היטב. אירוע קוקטייל יכול להיות באווירה אלגנטית ורשמית או באווירה חברית ומשוחררת, אך בכל מקרה, הוא יהיה מוקפד, אלגנטי, עם שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר, כדי שכל פרט ופרט באירוע יתאים ויהיה מושלם. שירותי קייטרינג לאירועי קוקטייל צריכים להיות ברמה גבוהה במיוחד, על מנת להגיש מנות מוקפדות, מנות גורמה איכותיות בשילובים ייחודיים שמתאימים לאירועי קוקטייל.

שירותי קייטרינג לאירועי קוקטייל

באירועי קוקטייל מגישים, במרבית המקרים, מנות קטנות וייחודיות, בעיקר כאלה שניתן לאכול ביד, ובעמידה. המנות אשר מוגשות באירועי קוקטייל משלבות בתוכן שילובים לא שגרתיים של טעמים ושל חומרי גלם, ומגיעות כמנות גורמה ברמה הגבוהה במיוחד. המנות באירוע קוקטייל הן איכותיות במיוחד, לכן שירותי קייטרינג לאירועי קוקטייל אינם יכולים לכלול תפריט פשוט עם מנות סטנדרטיות. הקייטרינג חייב להיות כזה אשר מסוגל ליצור תפריט מוקפד ומדויק, עם מנות גורמה ברמה הגבוהה ביותר.

מנות להגשה באירועי קוקטייל

לרוב, באירועי קוקטייל מגישים מנות בשריות קטנות, לרוב כאלה אשר מוגשות על ידי שיפודי עץ מעוצבים ומסוגננים. בנוסף לבשר, התפריט באירועי קוקטייל יכול לכלול, למשל, מנות ירק אשר מבוססות בעיקר על פטריות ועל חצילים, וכן מנות דגים קטנות, מאפים קטנים וכן הלאה. שירותי קייטרינג לאירועי קוקטייל מציגים לא רק מנות טעימות ברמה גבוהה, אלא גם עיצוב מוקפד של המנות השונות, סגנון הגשה בסטייל גבוה ועוד. המנות באירועי קוקטייל אינן מנות ארוחה מלאות, אלא מנות קטנות אשר מהוות טעימה בלבד, ומשאירות טעם של עוד. זוהי, למעשה, המטרה של אירועי קוקטייל – ליצור סקרנות ורושם ייחודי.

סוגי אירועים

שירותי קייטרינג לאירועי קוקטייל מגיעים לאירועים מכל הסוגים. בדרך כלל, אירועי קוקטייל מתקיימים במגזר העסקי, כאשר המוזמנים לאירועים אלה הם מנהלים, בכירים, משקיעים, אנשי עסקים מכל העולם ועוד. מכיוון שהקהל באירועים אלה מורכב מאנשים ברמה גבוהה, הרי שהסטנדרטים לאירוע הם גבוהים – לכן אירועי קוקטייל צריכים להיות איכותיים, מעוצבים בסגנון מוקפד, עם שירות מלצרים אדיב במיוחד ותחושה של פרטיות ואווירה נעימה. שירותי קייטרינג לאירועי קוקטייל צריכים להיות מותאמים לסגנון של האירוע. לכן, בהתאם לסגנון יש לבחור את המנות שיוגשו באירוע. ישנם סטנדרטים שונים שבהם יש לעמוד באירועים מסוגים שונים, כמו למשל אוכל צמחוני בלבד, אוכל כשר בלבד, טעמים בסגנון ביתי, טעמים מאזורים מסוימים בעולם, ועוד. האוכל באירועי קוקטייל הוא הרבה יותר ממזון פשוט – הוא מעביר מסרים שונים, אשר מתאימים לסגנון של האירוע.

בחירת שירותי קייטרינג לאירועי קוקטייל

מכיוון שאירועי קוקטייל הם אירועים יוקרתיים ובעלי סטנדרטים גבוהים, חשוב לשכור עבורם שירותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר. חשוב שהקייטרינג יעניק שירות איכותי, ויוכל להגיש מנות גורמה בסטייל גבוה במיוחד.

נהנת מפוסט זה?
ספר לנו מה דעתך והשאר תגובה או הרשם לבלוג
וקבל עדכונים במייל על מתכונים חדשים וידיעות אוכל!

תגובות פייסבוק

תגובות

כתוב תגובה

Captcha Captcha Reload

דילוג לתוכן
קראו את הפוסט הקודם:
שף פרטי מקצועי

אם בעבר היה ניתן ליהנות ממעשה ידיו של שף בכיר ומקצועי רק בבתי מלון מפוארים או במסעדות שף, הרי שכיום...

סגור