סדנוויצ’ים – פתרון הסעדה קל וזריז

כשהיינו ילדים זכינו לקבל בקייטנות ובטיולים שנתיים כריך עם חומוס ומלפפון חמוץ. עבור רבים מאיתנו מדובר היה ברגע קסום שעד היום אנחנו לא שוכחים. מאז טעמנו לא מעט מאכלים מסוגים שונים, אך אנחנו צריכים להודות שסנדוויץ’ הוא אחד המאכלים האהובים עלינו, ועל כן אין פלא שמגישים אותו בשלל מקומות ואנחנו מוצאים את עצמו מזמינים אותו בהתלהבות רבה.

אנחנו נחלק את המאמר לשני חלקים, בחלק הראשון נתייחס למהותו של הסנדוויץ’ ומדוע הוא כל כך פופולארי. בחלק השני נענה על השאלה, היכן ומתי מומלץ להגיש אותו. במידע באדיבות סנדווייץ’ בר אקספרס – מסעדת סנדוויצ’ים מובילה בארץ המבצעת משלוחים לפי הזמנה.

למה סנדוויץ’ הוא כל כך פופולארי

בעולם יש לא מעט רשתות שמציעות אך ורק סנדווי’צים וכן אפשר למצוא כמעט בכל בית קפה ובלא מעט מסעדות מנות של כריכים וסנדוויצ’ים. ההסבר לכך הוא פשוט, ניתן להגיש בו כמעט כל דבר, החל מגבינות, בשרים, ירקות, חביתות ועוד. הכל תלוי בסוג הלחם שאנחנו בוחרים לעבוד איתו, הממרח שאנחנו מורחים ואילו דברים אנחנו מבקשים להכניס פנימה.

עם השנים אנחנו יכולים לראות גידול משמעותי באפשרויות שעומדות לפנינו. לחם לבן, שחור, דגנים, לחם מקמח מלא, לחם ללא גלוטן, באגט, חצי באגט ועוד. גם בסוג הממרחים אנחנו יכולים לראות גידול מדהים, גידול שיצר שינוי גם בתפיסה, כיצד אנחנו תופסים את הרעיון של הכריך, דבר שבא לידי ביטוי גם באופן הכנתו, האם אנחנו משאירים אותו כמו שהוא או שמא אנחנו מחממים אותו ויוצרים בו תחושה מעט שונה.

היכן ומתי מומלץ להגיש סנדוויצים?

האמת היא שתמיד מומלץ להגיש אותו. באירועים ביתיים, באירועים עסקיים, משפחתיים, ואחרים. אפשר להכין אותו בצורה של כריך שלם ואפשר להכין אותו בחצי כריך, במידה ואנחנו לא רוצים שהאורחים שלנו יצטרכו לאכול יותר מדי או ישאירו חצי כריך לא אכול. היתרון של הכנת סנדווי’צים הוא שניתן להכין אותו בסוגי לחמים שונים לא רק מבחינת הסוג והטעם אלא גם מבחינת הגודל, מה שמאפשר לנו לחשוב על רעיונות שונים של דברים שניתן להכניס אל תוך הכריך בעיצובים שונים.

היתרון של הגשת סנדוויץ’ הוא שהלחם ביחד עם מה שיש בתוכו, יכול להיות גם מאוד מגוון וגם משביע. אפשר להכין סוגים שונים של סנדוויצ’ים עם מגוון ירקות, בשרים, גבינות ושלל חומרים אחרים, ואין ספק שכל מי שייקח 2-3 כאלה, יהיה שבע. על כן אין צורך להגיש משהו נוסף ליד, זה יכול להספיק.

נהנת מפוסט זה?
ספר לנו מה דעתך והשאר תגובה או הרשם לבלוג
וקבל עדכונים במייל על מתכונים חדשים וידיעות אוכל!

תגובות פייסבוק

תגובות

כתוב תגובה

Captcha Captcha Reload

דילוג לתוכן
קראו את הפוסט הקודם:
חוות דעת על מסעדת גומבה (Goomba)

מסעדת גומבה, הנמצאת בלב קרית מטלון שבפתח תקווה, מציעה חוויה קולינארית איטלקית, עם מנות פסטות טריות, פיצות פריכות ואווירה טובה...

סגור