יוצאים לפיקניק בריא ביום העצמאות

כשכל החגים מאחוריכם והאביב הגיע, הפריחה, המים, הטבע במיטבו וכולם יוצאים לפיקניקים, זו הזדמנות נעימה להינות מפקניק בריא ולהוכיח לנו ולסובבים אותנו שתהליך ההרזיה יכול להיות חלק בלתי נפרד מחיים טובים ומהנים! סל פקניק בריא ומחושב, יציאה לטבע עם כדור ועזרי ספורט נוספים יעזרו לנו להמשיך בהצלחה ואף להעביר את מסר הבריאות הלאה, למשפחה ולחברים.

לילית רומם, מנכ”ל ומפתחת תכניות הרזיה בשומרי משקל ישראל מסבירה כל מה שצריך זה קצת תכנון ומעניקה מספר טיפים חשובים:

שמור על סל האוכל…

הכינו שפע סלטים “זולים” בנקודות, לפחות 2-3 סוגים שונים שיאפשרו לכם לשבוע .הביאו איתכם חצילים שלמים ומעט טחינה מוכנה. צלו את החציל על המנגל, חצו לשניים וטפטפו טחינה מעליהם. הכינו קוביות של ירקות: חצילים, קישואים, שומר, בצל ועגבניות וצלו על האש ליד הבשר. הביאו איתכם בשרים דלי שומן: חזה עוף במרינדה, קבב בייתי (עשוי מבשר בקר שנטחן עבורכם ללא השומן), בצל קצוץ, פטרוזיליה ותבלינים, קוביות של פרגיות שהשומן הגלוי הוסר מהם (לשיפודים), כבד עוף (3 נקודות לשיפוד), דגים ברדיד אלומיניום עם עשבי תיבול.

מסתבר שעוף לא בהכרח “זול” יותר מבשר בקר. כנפיים עם עור למשל היא בחירה לא מוצלחת (אלא אם קולפים את העור לפני האכילה). החוכמה בבשר על האש הוא לבחור בנתחים “רזים” (חזה עוף, בקר רזה), אך לתבל אותם או להשרות אותם במרינדה שתהפוך אותם לעסיסיים ומלאי טעם ללא תוספת שומן. איכלו מהפיתות והחומוס במתינות. הם יקרים בנקודות.

אל תגיעו לזמן הארוחה על בטן ריקה

אם תעשו כך, הסבירות שתאכלו מעבר למה שאתם צריכים גבוהה. נסו לאכול ‘חטיפים’ כמו פירות (3 פירות ביום=0 נקודות) זה ממלא, מזין ומאוד בריא.

תהיו פעילים!

רוב הקומזיצים מתרחשים בטבע. צאו להליכה לבד או עם חברים, או לרכיבה על אופניים בסביבה ראו את הנוף שמסביבכם, תיהנו מהשמש ובדרך תשרפו קלוריות. זכרו שעל פעילות גופנית אתם מקבלים נקודות אקסטרה.

שנו את נקודת הראייה שלכם

הזכירו לעצמכם כי החגים הם לא על העונה כולה, כל סוף השבוע או אפילו יום שלם. הם הזמן לחלוק עם יקיריכם, הם לא על ארוחת צהריים!

תתפנקו בקינוח

הביאו קלחי תירס שעברו הרתחה, צפו אותם במעט רוטב ברביקיו וצלו על האש.
הביאו איתכם פירות לקינוח. לאוהבי המרשמלו – שיפוד אחד (4 יחידות)= 1 נקודה.
ואל תשכחו להרבות בשתיית מים ומשקאות דיאטטיים.

חג שמח,
משומרי משקל

נהנת מפוסט זה?
ספר לנו מה דעתך והשאר תגובה או הרשם לבלוג
וקבל עדכונים במייל על מתכונים חדשים וידיעות אוכל!

תגובות פייסבוק

תגובות

כתוב תגובה

Captcha Captcha Reload

דילוג לתוכן
קראו את הפוסט הקודם:
אוונגרד מארחים: השף קובי כץ, השף יאיר פיינברג, השף יוסי שטרית, השף אידי ישראלוביץ והשף שאול בן אדרת.
אוונגרד מארחים: 5 המבורגרים של 5 שפים ב-5 סופי שבוע

רשת מסעדות הדיינר האמריקאי אוונגרד יוצאים במבצע סופי שבוע של המבורגר גורמה: חמישה המבורגרים של חמישה שפים במשך חמישה סופי...

סגור